Skip to Content
L. Ritók Nóra 460. Hogy állunk?
L. Ritók Nóra 459. Milyen országban élünk….
Fekete Hajnalka Számvetés..vagy majdnem az
L. Ritók Nóra 458. Rések a rendszerben
Szeverényi Irma A ClassBox pontgyűjtő játék ünnepélyes nyereményátadása
Kern Zoltán blog Megtisztulás
Szeverényi Irma Kedves Tanárok! Miért nem használjátok a segítő technológiákat a tanteremben?
Fekete Hajnalka Holnap! IKT délután a Hevesyben - 2015.02.16.
L. Ritók Nóra 457. Tanulástámogatás
L. Ritók Nóra 456. Egyéni döntések?
Szeverényi Irma IKT eszközök adaptálása Mária Montessori pedagógiai rendszerébe
L. Ritók Nóra 455. A segítő civil szervezetek és a polgármesterek együttműködése
Fekete Hajnalka Sway - egy új alkalmazás próbája
L. Ritók Nóra 454. A „vamzerkodás” és a szabálytudat
Tuboly Rita Nemcsak az IKT-ról
Fekete Hajnalka Gyertek el Hozzánk!
Szeverényi Irma Amikor a negyvenöt perc kevésnek bizonyul...
L. Ritók Nóra 453. Kudarc a sikerben
L. Ritók Nóra 452. Az áldozatok újratermelődése
L. Ritók Nóra 451. Az új év tervei
Szeverényi Irma A team-munka elősegítése internettel
Szeverényi Irma Játékok az iskolákban,- avagy beszámoló a Europen Schoolnet Akademy kurzusáról
Szeverényi Irma Játékok az iskolákban,- avagy beszámoló a Europen Schoolnet Academy kurzusáról
Szeverényi Irma Út a médiaértéshez a digitális világban,- avagy egy kurzus rövid beszámolója
L. Ritók Nóra 450. A rendszerbe való beépülés lehetőségei