Skip to Content
L. Ritók Nóra 587. Tervezés, stratégia
L. Ritók Nóra 586. Munkáltatói jogok
Fekete Hajnalka 8 éves projekt - specből a középsuliba
L. Ritók Nóra 585. A legjobbak támogatása
Tuboly Rita Gondolatok a visszajelzésről
L. Ritók Nóra 584. Bélyeg, vagy billog? (A civiltörvény életbe lépése)
L. Ritók Nóra 583. A munkaviszony értéke
Szeverényi Irma Sakkjátszótér a Brumi Óvodában, avagy sajtótájékoztatóval egybekötött bemutató 2017. május 24-én
L. Ritók Nóra 582. Amikor egy szabályozás rossz
Szeverényi Irma „Elfogadlak!” – eTwinning tavaszi kampány Magyarországon
Szeverényi Irma Tudáspróba Kahoottal és némi kis konfliktuskezeléssel...
L. Ritók Nóra 581. Hála, vagy valami más?
Szeverényi Irma Felfedeztető tanulás, - kiterjesztett valóság
L. Ritók Nóra 580. Ki szégyenít le kit?
L. Ritók Nóra 579. A képek üzenete
Szeverényi Irma "A játszótársam, mondd, akarsz-e lenni?" - avagy óralátogatás az Anyahajóban
L. Ritók Nóra 578. Kiránduláson
Szeverényi Irma Future Work Festival 2017 - Rövid beszámoló egy gyógypedagógus szemszögéből
Fekete Hajnalka Micro: bit
L. Ritók Nóra 577. Nem lehetetlen a változás
Szeverényi Irma IKT az oviban,- avagy kedvcsináló bepillantó egy kurzusba
L. Ritók Nóra 576. Konfliktusok, vagy együttműködések?
Szeverényi Irma Sakkpalota Országos Konzultációs Nap a Lemhényi Dezső Általános Iskolában
Tuboly Rita Digitális Témahét 2017
L. Ritók Nóra 575. Hol a közszféra „flow”- ja?